środa, 18 marca 2015

Unplanned and Loose Outfit

Dzisiejszy post jest spontaniczny i nieplanowany co widać po jakości zdjęć. W niedziele wybrałam się na małą wycieczkę poza miasto zobaczyć wybudowaną niedaleko Nowego Sącza platformę widokową z której można podziwiać całą dolinę Popradu. Widoki są piękne ale po mimo słonecznego dnia niesamowicie zmarzłam. Jednak udało mi się na tym skorzystać ponieważ mam dla Was kolejny outfit. Ciepłą parkę w kolorze khaki połączyłam z skórzanymi botkami i jeansami z dziurami. Zestaw idealny na długi spacer czy wycieczkę poza miasto: luźny i wygodny. Oczywiście można dodać do niego szalik albo chustę i torebkę przez ramię. 









Kurtka/Jacket - Tally Weijl
Spodnie/Trousers - Abercrombie&Fitch
Botki/Boots - Zara

3 komentarze :

  1. Pięknie wyglądasz! Jaram się Twoimi spodniami! <3

    http://mariatruewoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń